Подача документів для реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ проводиться
з 12 липня до 1800 14 липня
Реєстрацію здійснюватиме приймальна комісія КНУБА за умови особистої присутності вступника (особиста реєстрація) та дистанційно (дистанційна реєстрація).
Для особистої реєстрації вступникам необхідно прийти до приймальної комісії (кімн. 122 головного корпусу КНУБА) в робочі дні з 1000 до 1700 та подати необхідні документи.
Обов’язкові документи:
- заповнена заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка (бланк заяви-анкети можна роздрукувати за посиланням);
- копія документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України);
- копія документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (картка платника податків або паспорт громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП та ін.);
- фотокартка для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
- копія документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (тільки для осіб, які завершили навчання в минулі роки).
Додаткові документи (подаються за потреби):
- копія документа, що підтверджує причину невнесення в анкету інформації про РНОКПП (для громадян України, які в установленому законодавством порядку відмовилися від прийняття РНОКПП, та особи, які не є громадянами України та не отримували РНОКПП);
- копія медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження вступного випробування);
- копія довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти).
Інформація про те, де будуть організовані пункти тестування в Україні і за кордоном.
Для дистанційної реєстрації необхідно надіслати на електронну адресу Приймальної комісії КНУБА evi@knuba.edu.ua скановані копії або фотокопії зазначених вище документів.
У темі листа обов’язково треба зазначити прізвище, ім’я, по батькові, а в тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учасникові буде видано екзаменаційний листок. При дистанційній реєстрації – надіслано скановану копію екзаменаційного листа та інформаційної картки на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії. Його треба буде особисто забрати не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань або отримати поштовим зв’язком, якщо Ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті. Якщо в екзаменаційному листку та інформаційній картці Ви виявите помилки, невідкладно зверніться до приймальної комісії.
Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листка або його сканкопії
Якщо ж під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.
Детальніше про процедуру реєстрації за посиланням.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створюють інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Контакти для консультації:
моб. тел: +38 097 332 10 68 (telegram, viber)
тел.: +38 044 245 46 90
e-mail: pk@knuba.edu.ua