Як створити особистий електронний кабінет вступника?
01 липня починається реєстрація електронних кабінетів для вступників до закладів вищої освіти на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/
- ВІДЕО ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ВСТУПНИКА ТА ПОДАННЯ ЗАЯВ на основі ПЗСО (школа) та НРК5 (коледж)
- ВІДЕО ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ВСТУПНИКА ТА ПОДАННЯ ЗАЯВ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ ДО МАГІСТРАТУРИ
- ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ
Для створення електронного кабінету потрібно зазначити:
- Електронну пошту (це буде логін для входу в кабінет)
- Пароль
- Серію та номер документа про освіту
- Тип та номер документа, що посвідчує особу, або РНОКПП (ІПН)
- Контактні номери
- Кольорове фото вступника 3×4 см.
Під час реєстрації кабінету просимо звернути увагу на такі особливості:
- Використовуйте електронну пошту, до якої маєте доступ і яка не заборонена на території України (наприклад, ukr.net, gmail.com).
- Запам’ятайте або запишіть зазначений вами пароль: його потрібно буде вказувати під час кожного входу в кабінет.
- Для додаткової ідентифікації система запропонує вам зазначити номер того документа, що посвідчує особу, на який було замовлено документ про освіту.
- Кабінет необхідно активувати. Для цього на зазначену під час реєстрації пошту ви отримаєте відповідне посилання. Перейдіть за ним упродовж 15 хвилин, щоб активувати кабінет. Але не використовуйте це покликання в майбутньому для входу в кабінет: заходити треба з основної сторінки https://vstup.edbo.gov.ua/
- Вкажіть кілька актуальних телефонів для оперативного зв‘язку.
- Завантажуючи фото, врахуйте, що заклад освіти може використати його для замовлення студентського квитка. Тож рекомендуємо додавати коректне фото (не селфі). Його розмір не має перевищувати 1 МБ.
- На етапі реєстрації кабінету, окрім фото, завантаження жодних інших файлів НЕ передбачено. Зокрема, НІ додаток до свідоцтва, НІ довідка щодо місця проживання в 2024 році не застосовуються.
- Якщо маєте проблеми зі створенням електронного кабінету, розбіжності в даних (неправильно вказані ім’я, дата народження, основа вступу тощо) чи потребуєте пільгових умов вступу, можете звернутись до приймальної комісії закладу вищої освіти та надати документи (особисто чи електронною поштою) для створення особистого електронного кабінету та завантаження копій ваших документів.
- 2024 року електронні кабінети працюватимуть до 31 жовтня.
Підтримка електронних кабінетів вступників працює з 25 червня 2024р.:
- Сервіс починає працювати 25 червня
- Під час повітряної тривоги в Києві телефонні лінії не працюють
- Графік роботи «гарячої лінії»:
понеділок – четвер 9:00 – 18:00
п`ятниця 9:00 – 16:45
субота – неділя 9:00 – 15:00 - (044) 290-18-13
- (067) 551-24-74
- (093) 342-38-63
- (095) 281-13-54
- vstup@inforesurs.gov.ua