Дистанційне укладання договорів на навчання та на надання платної освітньої послуги

Шановні вступники та їх батьки!

Якщо у Вас немає можливості прийти особисто та укласти договори на навчання та на надання платної послуги, університет розробив сервіс дистанційного заповнення таких договорів.
Перед укладанням договорів, будь ласка, підготуйте такі документи: паспорт та ІПН замовника послуги, паспорт та ІПН здобувача.

ОБОВ’ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ
для укладання договорів є підтвердження Вами місця навчання та надсилання сканкопій документів на електронну адресу приймальної комісії

Нижче описані кроки процедури дистанційного укладання договору:

1. Знайти серед поданих заяв обрану Вами для навчання.
1.1. Для пошуку поданих Вами заяв введіть ПІБ та дату народження через пробіл. Наприклад: Джонсонюк Борис Петрович 27.09.2022
Далі натисніть кнопку «Пошук заяв»
1.2. Виберіть у полі зі списком заяву за якою хочете укласти договір та натисніть кнопку “Вибрати заяву”. В цьому полі будуть тільки ті заяви, по яким ви підтвердили місце навчання.

2. Заповнити дані для укладання договорів на навчання та на надання платної освітньої послуги (вся додаткова інформація в договорах буде сформована на основі даних ЄДЕБО і нічого зайвого та незрозумілого вводити не прийдеться).
Якщо вступнику виповнилось 18 років, він може укласти договори «на себе», тобто, вказати себе і як замовника і як здобувача. При цьому необхідно ввести дані два рази (дані замовника та дані здобувача)

Уважно перевірте введені Вами дані!

3. Сформувати договори у форматі pdf натиснувши кнопку «Формування договору на навчання у PDF форматі» (відкриється нова вкладка у браузері)  та кнопку «Формування договору на контракт у PDF форматі» (відкриється ще одна вкладка у браузері).
Якщо помітили помилку у введених даних, можете закрити вкладки з договорами, виправити їх та знову натиснути відповідні кнопки.

4. Зберегти pdf-файли договорів на свій пристрій (комп’ютер, телефон тощо).

5. Надіслати договори зі своєї електронної скриньки на адресу навчального відділу contract_knuba@ukr.net.
У темі листа обов’язково вкажіть текст: Вступ 2023 освітній ступінь код спеціальності ПІБ. У тексті листа вкажіть контактний телефон та РНОКПП замовника послуги.
Наприклад: «Вступ 2023 бакалавр 192 Джонсонюк Б.П.»

6. Отримати номер договору на контракт. Протягом деякого часу Ви отримаєте на електронну адресу, з якої Ви надіслали договір, його номер.

7. Сплатити за реквізитами (вказані у договорі) можна через будь-яку платіжну систему тільки після отримання номеру договору.
У призначенні платежу слід вказати наступний текст: Оплата за навчання згідно договору №………., ПІБ студента та замовника (якщо договір оформлений на батьків).

8. Відправити копію квитанції на електронну пошту contract_knuba@ukr.net
У темі листа вказати текст: Оплата навчання №договору ПІБ студента.

Дані щодо виконання умов зарахування оновлюються приймальною комісією університету протягом 1-2 діб, тому не слід переходити за посиланням до укладання договору образу після того, як Ви підтвердили місце навчання – наш університет

ПЕРЕЙТИ ДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ

Дякуємо що обрали наш університет

Translate »
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux